Firma

HRtec Sp. z o.o.

Ogłoszenie

Młodszy specjalista ds. obsługi Klienta

Miasto/województwo

Gdynia

Publikacja

2019-04-15
Firma HRtec to niekwestionowany lider na polskim rynku w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań informatycznych do obsługi procesów HR w organizacjach.

Odbiorcami naszych rozwiązań IT są klienci korporacyjni – duże i kluczowe organizacje. Praca jest wymagająca bo pracujemy dla wymagających klientów ;) Jesteśmy zaangażowanym i sprawnym zespołem. Nie boimy się wyzwań i nowych technologii. W HRtec nauczysz się dużo więcej i dużo szybciej niż gdziekolwiek indziej! :)

Młodszy Specjalista ds. obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gdynia

Za co będziesz odpowiedzialny/odpowiedzialna?
 
  • odbiór, weryfikacja i przypisywanie zgłoszeń Klientów zgodnie z instrukcją
  • kontakt mailowy i telefoniczny z Klientem
  • przestrzeganie czasu realizacji zgłoszonych zadań
  • prowadzenie Klienta w systemie (telekonferencje, prezentacje, webinary, pisanie instrukcji na zamówienie)
  • współpraca z działem Support i działem Marketingu
  • dbanie o wysoką jakość standardu pracy z Klientem
Twoje obowiązkowe wyposażenie na start :
 
  • minimum półroczne doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta (mile widziane doświadczenie na stanowisku IT Help Desk);
  • komunikatywność (mówisz zrozumiale, słuchasz uważnie)
  • umiejętności planistyczne,
  • wysoka kultura osobista i łatwość nawiązywania kontaktów,
  • odporność na sytuacje stresowe, opanowanie
  • umiejętności analitycznego myślenia, pomysłowość i samodzielność
  • chęć ciągłego rozwijania się i podnoszenia swoich umiejętności technicznych

Co będzie Twoim dodatkowym atutem?
 
  • rozumienie systemów/ doświadczenie w pracy z systemami IT
  • predyspozycja do przyswajania wiedzy technicznej
  • otwartości na nowe zagadnienia, chęci poszerzania wiedzy i zdobywania nowych doświadczeń
  • odporność na to co trudne, pozytywne nastawienie do tego co codzienne
Co oferujemy?
 
  • pracę w prężnie rozwijającej się firmie z nowoczesnym produktem,
  • pracę w centrum Gdyni, w nowoczesnym i dobrze skomunikowanym biurze (ZKM, PKM, SKM)
  • wiedzę z zakresu najnowszych technologii i narzędzi HR,
  • comiesięczne niespodzianki dla pracowników,
  • dowolną formę współpracy (do wyboru: umowa o pracę, B2B)
  • wewnętrzne warsztaty i szkolenia + budżet konferencyjny
  • program poleceń - nagroda za rekomendację kandydata
  • imprezy integracyjne i cykliczne niespodzianki dla pracowników
  • przyjazną, nieformalną atmosferę w biurze
  • własna drużyna sportowa (piłka nożna lub inne sporty zespołowe)
  • własna strefa relaksu m. in. piłkarzyki i PS4
i kilka jeszcze innych możliwości o których dowiesz się na rozmowie z nami :)