Firma
HRtec Sp. z o.o.Ogłoszenie
Junior Customer Experience SpecialistMiasto/województwo
GdyniaPublikacja
2021-02-23Firma HRtec to niekwestionowany lider w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań informatycznych do obsługi procesów HR w organizacjach
Odbiorcami naszych rozwiązań IT są klienci korporacyjni – duże i kluczowe organizacje. Praca jest wymagająca, bo pracujemy dla wymagających klientów. Jesteśmy zaangażowanym i sprawnym zespołem. Nie boimy się wyzwań i nowych technologii. W HRtec nauczysz się dużo więcej i dużo szybciej niż gdziekolwiek indziej!
Odbiorcami naszych rozwiązań IT są klienci korporacyjni – duże i kluczowe organizacje. Praca jest wymagająca, bo pracujemy dla wymagających klientów. Jesteśmy zaangażowanym i sprawnym zespołem. Nie boimy się wyzwań i nowych technologii. W HRtec nauczysz się dużo więcej i dużo szybciej niż gdziekolwiek indziej!
Aktualnie rekrutujemy na stanowisko:
Junior Customer Experience Specialist
Miejsce pracy: Gdynia - pracujemy hybrydowo
Osoba na tym stanowisku będzie stanowiła bezpośrednie wsparcie dla Klientów w tematach związanych z bieżącym działaniem funkcjonalności Systemu HRsys.
Do jej zadań będzie należało:
- Pomoc Klientom w zakresie obsługi Systemu HRsys (po wcześniejszym przeszkoleniu).
- Obsługa zgłoszeń dotyczących problemów w bieżącym funkcjonowaniu Systemu (informowanie poprzez dedykowaną platformę Centrum Wsparcia).
- Testowanie funkcjonalności.
- Utrzymywanie dokumentacji projektowej.
- Wspieranie procesu tworzenia oprogramowania, na każdym etapie.
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Chęci do zapoznania się z tematem procesu tworzenia i aktualizowania oprogramowania.
- Łatwości w nawiązywaniu i utrzymywaniu pozytywnych relacji.
- Umiejętności szybkiego uczenia się i ciekawości w pracy.
- Dokładności i sumienności w codziennych działaniach.
- Proaktywnej postawy nastawionej na rozwiązywanie problemów.
Co będzie Twoim dodatkowym atutem?
- Podstawowa znajomość procesów HR.
- Podstawowa znajomość zagadnień testowania oprogramowania.
- Doświadczenie w pracy z Klientem Biznesowym.
Co oferujemy ?
- pracę w centrum Gdyni, w nowoczesnym i dobrze skomunikowanym biurze (ZKM, PKM, SKM),
- hybrydowy model pracy,
- bardzo dobre wynagrodzenie zależne od kompetencji, doświadczenia i indywidualnych ustaleń,
- długotrwałą stabilną pracę stacjonarną w pełnym wymiarze godzin,
- dowolną formę współpracy (do wyboru: umowa o pracę, B2B),
- pracę z wykorzystaniem zwinnych metodyk pracy (SCRUM, Kanban),
- pracę w małym zgranym i zwinnym zespole programistów,
- wewnętrzne warsztaty i szkolenia,
- duże możliwości rozwoju, myślimy strategicznie i długofalowo,
- program poleceń - nagroda za rekomendację kandydata,
- imprezy integracyjne i cykliczne niespodzianki dla pracowników,
- przyjazną, nieformalną atmosferę w biurze,
- własna strefa relaksu m. in. piłkarzyki i PS4,
- i kilka jeszcze innych możliwości o których dowiesz się na rozmowie z nami :)